Dve videá – dve pravdy

Venujte 30 minút počúvaniu týchto videí, týchto slov. Myslím, že je to ďaleko hlbšie, keď tieto dve videá kontrastujú jedno vedľa druhého. Zdanlivo mravoučná kázeň, ktorá je skôr komentárom dnešnej duchovnej vyprázdnenosti vedúcej k cynickej politike plánovitej deštrukcie celej západnej kultúry, stojí vedľa slov hlboko presvedčeného moslimského fanatika, pripravujúceho sa dobyť celý svet s vedomím, že mu patrí.

Prejav cirkevného hodnostára naraz získava na pravdivosti a to, čo sa zdalo ako literárne cvičenie, sa potvrdzuje ako holá pravda. A pravda je, že likvidáciou našich vlastných koreňov, koreňov vychádzajúcich z tradícií judeo-kresťanskej kultúry, sa stávame bezbrannými pred kobylkami islamského nájazdu.

Prejav profesora Petra Piťhy

Odpoveď moslima zo Švédska

[sociallocker][/sociallocker]

13 komentárov

  • Knieza Myskin

    Tři fáze islamizace
    Islám má propracovanou strategii dobývání území, na kterém se vyskytuje. Po celém světě se již stoky roků opakuje neustále stejný vzorec. Definoval ho již zakladatel islámu Mohamed a má tři na sebe navazující fáze.

  • Je zarážajúce že práve Medzičas argumentuje zástupcom organizácie, ktorá sa vhistoriiveľa krát správala ešte horšie ako dnešný islam. Argumentovať človekom, ktorý predstavuje organizáciu, ktorej najvyšší zástupca má dokonca titul neomylnosti (v konkrétnych závažných otázkach ) je prekvapujúce.

    • Miro hoci si ta vazim, v tomto s Tebou nesuhlasim (bolo by to na dlhsie) musel by si vsak povedat konkretne vyhrady aby som ti mohol oponovat
      v RKC vzdy existovala aj korektura aj opozicia a su aj mnohe zjavne rozdiely oproti islamu v mysleni
      (za vsetko pripominam clanok J Polacka o rozdiele v chapani pravdy u Sv Ignaca a v chapani islamu-takija, pripadne clanok R Branika)

      tiez nechapem suvis neomylnosti papeza vo veciach vnutornych zalezitosti RKC a nasilia islamu voci ostatnym, ktory si uviedol ako argument

  • vpondelokdomanebudem

    Je zarážajúce že Medzičas dokazuje mierumilovnosť práve zástupcom organizácie,ktorá sa správala tak isto ako moslimovia dnes. Nevidím rozdiel medzi „demokratizmom“ moslimov a tejto organizácie, ktorej najvyšší predstaviteľ má titul neomylnosti (v určitých vážnych otázkach).

  • som videl len to prve videjo a fajn celkom nazor …. hlavne sa mi lubila ta myslienka ze nemame muzov co by zdvihli zbrane – preco by to robili ? 😀 fakt dobre …

  • Pravda je len jedna!
    Zidokrestanstvo je choroba rovnako ako Islam (este aj od tych istych tvorcov).

    Krestanstvo by bez nepriatela (Satana) nemohlo jestvovat…
    upalovat carodejnice – nedokaze dusevne zdrava bytost,
    ak ublizujes dusevne zdravemu cloveku urcite ti zato nebude vdacny, narozdiel od zivich mrtvol=Krestanov, ktorí by ti podla ich viery prizivnikom, mali este podat bic do ruky.

    Kto do teba kamenom, ty donho plamenom! (v povodnom zneni pred Kr. popravou rozumu, teda Vasimi sviatkami)

    Dusevne zdravi dospeli ludia nepotrebuju aby niekto nad nimi drzal ochrannu ruku, nepotrebuju ziadnu mafiu-stat-cirkev-votrelca-panaboha-jezismariu-prizivnika-upira-vladcu
    ale zato virus=sirivec, prizivnik bez hostitela neprezije.

    Ake smutnosmiesne ked clovek, ktory sa rozhodol byt ovcou, hovori o svojej bezbrannosti voci vlkom a este si dovoli tvrdit, ze chybni su ti vlci lebo jedia ovce.

    Krestanske korene rastu na hlave, kdezto tie slovenske vyrastaju z nasej rodnej Zeme!

    • http://www.impulzrevue.sk/article.php?77

      Aj preto je dobré preto a preto má význam prečítať si malú publikáciu s titulom Je dovoleno bránit inkvizici? od českého historika Radomíra Malého, v ktorej sa autor pokúsil korektne s inkvizíciou vysporiadať a poukázať na to, že odsudzujúci pohľad na inkvizíciu môže byť vcelku veľmi mylnou paradigmou.

      a tak v roku 384 bol heretik Priscilián sťatý mečom, na príkaz cisára Maxima. Aká však bola reakcia cirkevných predstaviteľov? Sv.Martin i sv.Ambróz považovali tento druh trestu za vraždu a sv.Ján Zlatoústy sa vyslovil: „Poprava kacíra je neospravedlniteľný zločin.“ Tak ostal Priscilián až do hlbokého stredoveku jediným popraveným heretikom. Napriek vážnej nebezpečnosti heréz, nielen pre Cirkev, ale často aj pre životy každého, kto sa ku heréze nepridal, až do 11.storočia boli reakcie vždy mierne a vychádzali z iniciatívy svetskej moci. Až v roku 1022 dal Róbert II. upáliť niekoľko kacírov, pretože ohrozovali bezpečnosť spoločnosti.

      K inkvizícii

      Od 11. storočia sa opäť vo veľkom začínajú šíriť heretické hnutia. Cirkev v tomto čase stále odmieta trest smrti pre kacírov, pokiaľ sa nedopustili kriminálnych deliktov. A Cirkev často dokonca chráni heretikov pred lynčovaním, v mnohých prípadoch sa dokonca postavila aj proti trestu smrti pre kacírov zo strany svetskej moci. Veľkí svätci, ako Bernard z Clairvaux, či Norbert z Xantes, ktorí bojovali proti herézam, neposlali na smrť žiadneho heretika.

      Zvláštnym prípadom sa stala heréza tzv. albigénskych. Tí opäť, ako už pred nimi iní heretici, rozpútali krvavý teror a mali na svedomí mnoho ľudských životov. Ich heréza bola natoľko nebezpečná, že sa ňou musel zaoberať koncil, ktorý žiadal o pomoc svetských panovníkov. Avšak veľký pápež Innocent III. sa pokúsil o zmier, no jeho posla bez vyjednávania brutálne zavraždili. Zákonite musela nasledovať oprávnená trestná výprava. Radomír Malý pritom vôbec nezamlčiava krutosť Šimona z Montfortu, vedúceho výpravy, s ktorou však nesúhlasila ani vtedajšia Cirkev, napr. sv. Dominik.

      Dôsledkom katarského teroru však bolo, že Fridrich II. uzákonil pre heretikov trest smrti upálením. Radomír Malý pritom rozlišuje a píše takto: „Upaľovanie kacírov iba pre ich presvedčenie bolo objektívne nesprávne,“ na druhej strane je tu subjektívna stránka a: „… zotrvávanie v heréze /ale spojené s podkopávaním verejnej morálky a terorizovaním veriacich/ bolo už samo o sebe ťažkým zločinom, lebo ospravedlňovalo zločin plienenia a zabíjania,“ a to, podľa jeho názoru, ospravedlňuje taký tvrdý postoj voči heretikom.

      Tretím Lateránskym koncilom v roku 1179 fakticky nastupuje inkvizícia ako vyhľadávanie kacírov. V Toulouse roku 1229 potom oficiálne zriadili súd, aby heretikov trestala svetská moc, o treste smrti však nehovorí. Pápež Gregor IX. doplnil o dva roky rozhodnutie synody, aby inkvizíciu viedli len osoby s najvyšším právnickým a teologickým vzdelaním; pre tú úlohu boli najlepšie vybavení dominikáni. Takto dostala inkvizícia svoj právny poriadok, čo opäť len zachránilo mnohé životy. Vznikol tribunál, ktorého úlohou bolo skôr viesť k lepšiemu životu než trestať.

      Inkvizícia a inkvizítori

      Inkvizícia tak nebola nástrojom totalitnej vlády, ale ochranným nástrojom spoločenského poriadku. Bolo by osožné poukázať na niektoré procesné pravidlá ako to robí historik Malý. Nikdy nesúdil jeden inkvizítor, ale tribúnal, ktorý sa snažil o čo najširšiu objektivitu. Na vyšetrovanie pritom nestačilo udanie od jednej osoby, ale prinajmenej od dvoch, ktoré navyše nesmeli byť v úzkom styku. Aj potom mohol obžalovaný vysvetliť obvinenie a ak bol usvedčený z bludu, mohol blud jednoducho odvolať. Inkvizítori sa snažili, aby ho nemuseli predať svetskému súdu. Kto odvolal, nesmel byť popravený.

      Čo sa týka čarodejníc, Radomír Malý poznamenáva: „Táto povera bola kresťanstvu cudzia a Cirkev ju od počiaktu odmietala ako pohanskú.“ Až vplyvom Orientu sa v 14. storočí postoj opäť priklonil k nekatolíckemu pohľadu. V 15. a 16.storočí sa k tomu pridalo rozšírenie satanistických siekt, ktoré vyrábali tieto čarodejnice. Najväčšie protičarodejnícke besnenie pritom prebehlo nie v katolíckych, ale v protestantských krajinách. Sv. Pius V. naopak procesy proti čarodejniciam zakázal.

      • aha tak jedina cast proti ktorej mas nieco je upalovanie carodejnic…
        vela si toho napisal ale skoro nic si tym nepovedal:

        „Inkvizícia tak nebola nástrojom totalitnej vlády, ale ochranným nástrojom spoločenského poriadku.“ (toto ma ale dostalo, neviem ci sa mam smiat alebo plakat)

        Aha takze vrazda kohokolvek kto ma (iny) nazor je v poriadku lebo ochrani vacsinu pred vedomostami, ktore by mohli ohrozit protislovensky (novy svetovy) poriadok.
        (to je ta bozia milost, ktoru spominal ten Moslim)

        Pekneee, prave obhajujes presne to, voci comu mas vyhrady u Moslimov.
        (ake priznacne krestanske farizejstvo)
        krestan = pokrytec

        „rozšírenie satanistických siekt, ktoré vyrábali tieto čarodejnice“ [rozšírenie vyrábalO, keď už]

        satanisticke sekty nevyrabaju carodejnice, pretoze carodejnice nejestvuju to Krestanstvo vyraba satanisticke sekty rovnako ako vymyslelo Satana/Boha, ktoreho sa treba bat lebo bububu treba posluchat a verit hocijakej pitsovine
        napr. zabit mladu zenu lebo pozna liecive bylinky a tym ohrozuje (farmaceuticky priemysel)..
        Staci verit ze je carodejnica.

        Carodejnice nejestvuju, uz to konecne pochop.

        Teba ako Krestana by som poslal naspat do minulosti k tvojim sukmenovcom:
        Mas mobilny telefon, si carodejnik! Upalit!
        Mas moderne oblecenie, taky diablov vytvor? Upalit!
        Mas tetovanie – znak diabla! Upalit!
        Co? Zem je gulata? Upalit!
        Si z buducnosti ?….

        Kto obhajuje Krestanstvo, ten tiez obhajuje zlociny voci ludskosti a je zradca Slovenskeho naroda, na ktorom boli tieto krestanske zverstva pachane.

  • Pingback: Anonymous Slovensko UK &raquo Dve videá – dve pravdy

  • „Trochu“ nevyvazene
    pochybuem, ze telefonujuci je daky Iman.(Ich dokazov, ze islam je nabozenstvo mieru je na YT urcite kopa)
    medzi „krestanmi“ by sa tiez naslo dost blaznov.

Napísať odpoveď pre myskin Zrušiť odpoveď