Hrozná amorálnosť, darmošľapovia žijúci z našich daní.

Humanitné vedy sú vedy, v ktorých čítame knihy, píšeme, a kecáme, pritom to čo napíšeme a nakecáme vôbec nemusí byť pravda. Na rozdiel od vied exaktných nám v prípade omylu nespadne nič na hlavu, nič sa s nami nezrúti, alebo nevybuchne, môžeme kecať, o čom sa nám zachce.

Poznámka editora: Vážení čitatelia, článok je dlhý, ale každé slovo je tvrdou, nemilosrdnou a objektívnou realitou. Pre tých, ktorí nechcú dočítať až do konca, upozorňujem, že tu ide skutočne o našu budúcnosť, budúcnosť našich detí a ich potomkov. V článkoch na Medzičase tvrdíme, že ľudia obhajujúci neriadenú imigráciu, vykresľujúci islam ako náboženstvo mieru sa nielen trpko mýlia. Prepojením na rôzne komerčné aktivity, čerpaním prostriedkov z verejných zdrojov korumpujú spoločnosť, snažia sa ovplyvniť demokraticky volené zastupiteľské orgány a tým uchvátiť moc. Moc, ktorú im nikto nezveril, peniaze, ktoré sú majetkom nás všetkých, na účel, s ktorým prakticky nikto nesúhlasí. Sú to doslova utajení zlodeji, šedá eminancia v pozadí, pijavica, ktorá vysáva a korumpuje túto spoločnosť, nás všetkých.

Treba ich zastaviť a rázne sa voči tomu ohradiť. Ešte je čas, ale ten sa chýli ku koncu.

[sociallocker]Pokračujte ďalej, žiadny obsah nie je uzamknutý, prosbu o Like len kvôli dĺžke článku presúvame aj dopredu[/sociallocker]

V súvislosti s imigrantmi sa predstavitelia humanitných vied snažia občanov Slovenska vykresľovať ako debilov, ktorí nerozumejú, nechápu, majú zlé informácie, podľahli akejsi hystérii a nevedia pochopiť predmet podnikania humanitných pracovníkov, ktorí si z imigrácie spravili celkom výnosný job. Priznala to otvorene sociálna pracovníčka, ktorá je tak zanietená, takmer by som napísal zmagorená, že je pripravená vrátiť svoj občiansky preukaz len pre to, že Slováci nezdieľajú pochopenie pre jej prácu, ktorá ju predovšetkým živí.

Eliška Schneiderová, povedala pre Dennik N, že „príchod imigrantov z Afriky spôsobuje aj zvýšený rast zamestnanosti v krajine. Každý utečenec na to, aby sa mohol integrovať do spoločnosti, potrebuje rôzne služby, čo automaticky generuje pracovné miesta. Argumenty politikov a jednoduchších ľudí o tom, že príchodom imigrantov budú domáci strácať prácu, neobstoja, v Írsku sa nič také nepotvrdilo.“  Neviem, prečo v oblastiach kde žijú Rómovia je vôbec nejaká nezamestnanosť. Každý Róm tiež potrebuje rôzne služby.  Charlie Chaplin natočil film „The Kid“ kde chodil po ulici s deckom, ktoré vybíjalo okná a sklár Charlie, ako že náhodou šiel okolo a tie okná opravoval. Asi tak možná popísať ekonomický model naštartovania zamestnanosti za pomocou imigrantov. Predpokladám, že keď si to prečítajú požiarnici, tak hneď pobežia zapáliť les, aby mohli pomôcť nájsť prácu nezamestnanému kamarátovi. Všimnúť si treba aroganciu sociálnej pracovníčky „jednoduchší ľudia“ … skúste nesúhlasiť s ekonomickým návrhom sociálnej Elišky „ste jednoduchí.“ Dobre, že ste ešte vôbec ľudia…

Eliška povedala „Bola by som veľmi naivná, keby som si myslela, že každý moslim, ktorý príde do krajiny, je buď totálny radikál, alebo úplný anjel.“ To akurát nie je podstatné či je anjel či radikál – predovšetkým je moslim. Moslim, ktorý z nášho pohľadu pácha zločin a z pohľadu islamu je anjel nakoľko koná to, čo mu islam dovoľuje resp. prikazuje. „Sme ľudia a tí sú vždy rôzni. Máme rôzne zvyky, históriu, kultúry, skúsenosti, a tak sú rôzne aj naše prejavy.“ Moslimovia majú predovšetkým svoje náboženstvo, ktoré im veľmi sťažuje, až znemožňuje integráciu.

Od sociálnej pracovníčky sa tiež dozvedáme, že: „Z Afriky utekajú ľudia, ktorí sú pre katastrofálne životné podmienky nútení zmeniť kontinent a riskovať pri tom úplne všetko vrátane holých životov.“ Keby tak bolo, tak v tých lodiach by sedeli ženy a deti a muži by ostali bojovať. Ale tie ženy a deti tam nie sú. Takže nikto neuteká zo strachu o život, ale preto že mu niekto narozprával, že v Európe sú skrinky, čo dávajú peniaze na ulici zadarmo a že obchody sú plne všeličoho, ženy chodia takmer vyzlečené a tí blbci Európania nám ešte pomáhajú a nevedia sa pred nami brániť, lebo si tak postavili zákony. Ale nemá význam analyzovať produkciu sociálnej pracovníčky, ktorá si len chráni svoj trh práce a to piano za to nestojí.

V Pravde vyšiel pre zmenu rozhovor zo sociologičkou, ktorú veľmi trápi stav slovenskej spoločnosti a pýtajúca sa: „…čo je (Slovensko) za krajinu a pre koho?“ „Lebo každý má klapky na očiach a nie je ochotný počúvať,“ zaznelo v rozhovore sociologicky skúsenej 35-ročnej ženy  Eleny Kriglerovej. Ja by som povedal, že Slováci veľmi dobre vedia, čo je to za krajinu a pre koho. Aspoň väčšina, tá poctivo vstávajúca ráno do práce, splácajúca hypotéky a preto, že vedia, pani sociologička musí povedať, že nie sú ochotní počúvať a majú klapky na očiach. Tak tu zas máme tých jednoduchých ľudí, ktorí nevedia prijať nejakú myšlienku, ktorú pani sociologička považuje za správnu, pani sociologička, ktorá vie lepšie, aké má byť Slovensko a pre koho.

Titul rozhovoru znie „Pri utečencoch západ pochybil, my nemusíme – prečo pani sociologička nepovie namiesto nemusíme rovno nepochybíme? Či nepripúšťa, že keď sa to nepodarilo vyspelým a v porovnaní zo Slovenskom bohatým krajinám – môže sa to nepodariť aj chudobnejšiemu, menšiemu Slovensku? To hádam nie, veď v rukách takej skúsenej riaditeľky nejakého centra, Slovensko pôjde príkladom a ukáže, ako začleniť tisíce moslimov do našej spoločnosti. Žiadne „no go“ zóny, žiadne atentáty, žiadne problémy s Ramadanom a halal výrobkami, žiadne nenávistné pohľady na psy a žiadne šikanovanie detí, ktoré jedia rožok so šunkou. Pani sociologička nerozlišuje medzi imigrantmi moslimskými a tými ostatnými. O tých ostatných ani nevieme a tak to má byť. Začlenili sa, pracujú, ich deti niekedy patria k premiantom v škole, ale čo tí druhí? Sú vždy nešťastní. Vždy im niekto ubližuje a niečo im chýba. Vždy hľadajú toho, ktorý je zodpovedný za ich neúspech, ale nikdy to nie sú oni sami. Vždy je možné nájsť výhovorku, prečo sa v Nemecku či vo Francúzsku nepodaril proces integrácie moslimov, ale skutočnosť je taká, že moslimovia sa nechcú a nesmú integrovať lebo by tým stratili svoju moslimskú identitu a to je proti Koránu. Stačilo by, keby pani sociologička namiesto opakovania školských klišé zobrala do ruky Korán, preštudovala si to náboženstvo a pochopila by zásadné rozdiely medzi kultúrou vyplývajúcou z kresťansko-židovských tradícií a moslimskou kultúrou. A tie sú naozaj zásadné. Trocha som problém priblížil tu.

Pani sociologička dáva za príklad Švédsko „Zo severských štátov, tam sa integrácia celkom darí. Samozrejme, opatrenia sa nedajú otrocky kopírovať. Vo Švédsku má napríklad samospráva povinnosť bezplatne poskytnúť jazykové kurzy každému migrantovi, ktorý príde do krajiny.“ Takže podľa pani Elišky samo to, že švédsky štát má povinnosti voči imigrantom, je znakom toho, že sa imigrácia darí? Skúsme sa pozrieť ako veľmi sa darí:

– 55 oblastí vo švédskych mestách je pod kontrolou moslimských gangov, policajti, požiarnici zdravotníci, poštári sú obeťami útokov, požiarnici a zdravotníci musia čakať na policajnú eskortu keď chcú zasiahnuť v týchto oblastiach. Sú tam hraničné posty medzi jednou a druhou oblasťou a vnútorné zákony,

oblastí vo švédskych mestách, ktoré sú  pod kontrolou moslimských gangov

oblastí vo švédskych mestách, ktoré sú  pod kontrolou moslimských gangov

Štokholm

– v priebehu 40 rokov, od kedy sa Švédsko rozhodlo nastúpiť na cestu multikulturalizmu, vzrástol počet znásilnení. V 1975 roku bolo registrovaných 421 znásilnení, v 2014 už 6 620 znásilnení! Vo Švédsku podľa údajov OSN. v 2010 roku na 100 tis. žien pripadalo 53,3 znásilnení, pre porovnanie v malom Lesotho na ten istý počet žien pripadalo 91 znásilnení. Má Švédsko ešte čo robiť, aby dosiahlo prvú priečku vo svetovom rebríčku znásilnení. V rokoch 1960-1970 imigranti znásilňovali 2,6 krát viac ako Švédi. V rokoch 80-tych znásilňovali už do 4,7 viac ako rodení Švédi. V rokoch 90 do 8,1 krát viac ako rodení Švédi, v rokoch 2000 už do 19,5 krát viac  znásilňovali ženy, ako rodení Švédi.

V 2010 roku na 100 tisíc žien pripadalo 53,3 znásilnení, v Dánsku 7,3. V roku 2002 bolo 85 percent ľudí, ktorí boli odsúdení za znásilnenie, čerstvo „ubytovaní“ imigranti.

V roku 1996 imigranti zo severnej Afriky (Alžír, Líbya, Maroko i Tunis) 23 krát častejšie znásilňovali ako Švédi. A tie štáty v porovnaní zo zvyškom Afriky boli v roku 1996 pomerne dosť civilizované…

-v Malmö, v  Fosie i Rosengard, kde je už zo Švédov menšina, sa stávajú obeťami rasistických útokov so strany imigrantov. Deti sú prezývané „Svennehora“ švédska štetka, alebo „Svennobog“ švédska buzna.

Takže tak vyzerá to úspešné multikultúrne spolunažívanie v tom Švédsku, ktoré nám pani riaditeľka nejakého centra dáva za vzor. Nie je také úspešné a Švédske investície do imigrantov sa im vracajú spolu s vražednou štikútkou.

Ja rozumiem tomu, že každý chce z niečoho žiť. Viac peňazí do sociálnej oblasti znamená viac príležitosti pre rôznych sociológov, absolventov sociálnej prace a iných takých, čo vedia len čítať knihy. Len čo z toho vyplýva pre obyčajného bežného Slováka, ktorý chodí do práce, má dcéru a nechce sa o ňu báť? Filozof Edmund Burke povedal, že predsudky sú lepším vodítkom pre život a riadenie spoločnosti ako múdrosti filozofov, psychológov, no a na koniec aj sociológov. A ja s ním súhlasím. Pri pohľade na to, čo dokážu povedať pani sociologička Elena Kriglerová a sociálna pracovníčka Eliška Schneiderová a do akých morálnych pozícií ašpirujú  zacitujem českého sociológa Petra Hampla: „To je hrozná amorálnosť, ktorá nemá obdobu, Českí občania za to zaplatia životmi. Darmošľapovia žijúci z našich daní otvárajú dvere drancujúcim hordám, ktorí nás zotročia„.

[sociallocker][/sociallocker]

Mariusz Malinowski

6 komentárov

  • Pingback: Švédsko sa otrávilo občianskou spoločnosťou – časť I | MEDZIČAS

  • Ja mam radsej bielu rasu ako ciernu. Je na tom azda nieco zle? Mam tiez radsej Slovensko nez Polsko, svoju dedinu mam radsej nez susednu dedinu, a svoju rodinu mam radsej nez susedovu. To je predsa normalne. Tak preco sa niekto okuna povedat, ze nema rad negrov ?

  • Projekt multi-kulturalizmu zlyhal, to povedali niektorí západní politici, a tí vedia, čo hovoria, lebo žijú v krajinách, kde je veľa imigrantov.
    Musíme na Slovensku opakovať chyby, ktorých sa dopustilo, napríklad, Francúzsko alebo Anglicko?
    Nemusíme a nesmieme!

  • Tak isto nie som rasistka-no ludi moslimskeho vyznania ciatocne poznam, chodim kazdy rok do Afriky. Akceptujem ich zvyky, kulturu, historiu. No na ich uzemi. Tie rozdiely badat v celom ich zivote, zmyslani, spravani, konani. Vazne si nedokazem predstavit zivot vo vzajomnej blizkosti so zachovanim ich zvykov, nabozenstva a celkoveho spravania, nieto este integraciu a prisposobenie sa nasmu zivotnemu stylu. Skor, ci neskor im vidina lepsieho zivota v Europe zovsednie a zacnu si presadzovat svoje zvyky, ktore maju v sebe zakorenene. Stane sa to bez ohladu na to, ci tu najdu podmienky o ktorych snivali a za ktorymi sa tak hnali, nieto este ak im nebude poskytnute to, co ocakavali. V takomto pripade nastupi cesta hnevu a nenavisti voci nam-ved oni za raj v Europe boli ochotni obetovat vlastny zivot.

  • Nie som rasistka ,ale som proti migrantom ,majú inú kultúru ,náboženstvo a nech si riešia svoje problémy vo svojej krajine.Je hlúposť ,že ich príchodom vzrastie zamestnanosť ,dosť čo tu máme cigáňov a zamestnanosť nerastie ani náhodou .Veď ako by mohla ,oni by potrebovali určite kadejaké služby ,ale z čo ho by ich tak zaplatili ,to by museli dostávať od nášho štátu zadarmo peniaze a dosť čo živíme množstvo cigáňov.Odmietam živiť ďalších príživníkov ,ja robím v tomto štáte 40 rokov a mám minimálnú mzdu .Je to choré ,nech sa tento štát radšej zaoberá riešením ,aby tu pracujúci človek nemusel živoriť zo svojho platu!

Napísať odpoveď pre Michal1 Zrušiť odpoveď