Keď je znásilnenie modlitbou.

Keď je znásilnenie modlitbou.

Povedal, že v súlade s Islamom je mu dovolené znásilňovať neveriacu. Keď ma znásilňuje, približuje sa k Bohu… Povedal, že znásilnenie je modlitbou k Bohu„.

Pripomína mi to heslo Hamasu: „Vraždenie židov je modlitbou, ktorá nás približuje k Bohu„. Znásilňovanie dievčatiek a zabíjanie židov sú svedectvom odovzdania sa Bohu? Čo je to potom za Boh? Čo za morálna slepota dovoľuje vodcom zvyšku sveta sadnúť si na čaj a „viesť dialóg“ s moslimskými klerikálmi, dôsledne vyhýbajúc sa tým témam (aj keď zaiste o nich počuli)?

Článok v New York Times nám desivým spôsobom ukazuje utrpenie jezidských a iných nemoslimských žien, ktoré sa dostali do islamskej nevôle.

Prekvapivé je to, že NYT podáva informáciu o tom, akého vyznania sú tie zrúdy – že cez ničenie dievčat uspokojujú svojho krvilačného Boha. Treba tiež podotknúť, že článok obsahuje nie len falošné ospravedlnenie Kecii Ali, ale priamo uvádza osvedčenie Cole Bunzela z Princeton University, že Korán fakticky obsahuje fragmenty dovoľujúce brať sexuálnych otrokov.

A fakticky, Bunzel má pravdu: chytanie neveriacich dievčat ako sexuálnych otrokýň je ukotvené v Koráne. V súlade s islamským právom moslimovia môžu brať to, „čo zachytí ich pravá ruka“ (Korán 4:3, 4:24, 33:50). Korán hovorí: Prorok! My sme ti dovolili tvoje manželky, ktorým si dal ich odmeny a tie, čo tvoja pravica vlastnila, ktoré ti Boh dal ako korisť? 33:50 (www.koran.sk). Verše 4:3 a 4:24 priznávajú tú výsadu všetkým moslimom. Korán hovorí, že muž môže mať pohlavný styk so svojimi ženami a tiež… sexuálnymi otrokyňami. „Prospeli veriaci, ktorí sú vo svojej modlitbe pokorní. A ktorí sa od planých reči odvracajú. A ktorí zakat dávajú. A ktorí svoje pohlavné orgány chránia. S výnimkou pred svojimi manželkami alebo pred tým, čo vlastní ich pravica. To im nebude vyčítané,(…)“ (23:1-6).

Znásilňovanie zajatých žien je tiež ukotvené v islamskej tradícii:

Abu Sirma povedal Abu Sa?id al Khadrimu:

Tužili sme po ich (zajatkyniach), preto, že sme trpeli z dôvodu neprítomnosti našich žien, ale súčasne chceli sme za ne dostať výkupné. Rozhodli sme sa spávať s nimi, ale dodržiavať al-azl (prerušovany pohlavný styk). Ale povedali sme si: Prečo to robíme, keď allahov posol je s nami? Prečo sa ho neopýtame? Tak, že sme sa opýtali allahoveho posla (nech mier bude s ním), a on povedal ? nie je dôležite či to robíte, lebo všetky duše, ktoré majú sa narodiť do dňa Posledného Súdu aj tak sa narodia.“ (Sahih Muslim 3371)

Moslimské pravo hovorí: „Kedy žena alebo dieťa budú chytení, v dôsledku toho stavajú sa otrokmi, a predošlé manželstvo ženy je anulovane“ (Umdat al-Salik 09.13).

Egypský šejk Abu-Ishak al-Huvayni prehlásil v máji 2011, že sme v období Džihádu, čo znamená, že moslimovia môžu brať otrokov. Potom svoju myšlienku rozvinul:

Džihád je len medzi moslimami a neveriacimi. Korisť, otroci a zajatci môžu byť braní len vo vojne medzi moslimami a neveriacimi. Moslimovia v minulosti dobíjali a obsadzovali oblasti. S tým súhlasia všetci učenci ? nie je tu nezhoda, nezávisle od toho či sú veľkými učencami či malými. Zajatci a korisť sú delené medzi bojovníkmi, tyká sa to mužov, žien, detí a majetku a tak ďalej.

Stavia sa trh s otrokmi, aj sexuálnymi, ktorí v káranie volajú sa milk y-yamin, ‚tí, ktorých má tvoja pravá ruka‘ (Korán 4:24). Ten verš Koránu je stále platný, nebol abregovaný – zneplatnený. Milk al-yamin to sexuálni otroci. Ideš na trh, pozeráš sa na otrokyňu a kupuješ ju. Ona sa stáva ako keby tvojou ženou, ale nie je potrebné uzavretie manželského zväzku ani rozvod, je ako slobodná žena. Všetci učenci s tým súhlasia –  nie je tu nijaká nezhoda.(…) Keď chcem sexuálnu otrokyňu idem jednoducho na trh a vyberám si ženu, ktorá sa mi páči a kupujem ju.

Viac menej v tom istom čase, 25. mája 2011 žena, politička z Kuvajtu, Salwa al-Mutairi, tiež vypovedala sa v prospech islamskej praxe sexuálneho otroctva voči nemoslimským ženám. Prízvukovala, že je to v súlade s islamským pravom a islamskou morálkou.

Obchodník mi povedal, že by chcel mat takúto otrokyňu, že by o ňu staral sa, a že islam niečo také dovoľuje. Hovoril pravdu. Povedala som o tom muftimu v Mekke. Povedala som im, že mam otázku, a že keď sa špecializujú v tom čo je halal (v súlade s islamským pravom), čo je dobre, keď aj oni milujú ženy. Opýtala som sa ‚čo hovorí zákon o sexuálnych otrokyniach‘.

Mufti povedal ‚podľa zákona, islamský národ musí byť v stave vojny s kresťanským národom, národom inej ako islamskej viery. A že to musia byť vojenskí zajatci‘.

‚či to je islamom zakázané?‘, opýtala som sa.

‚V žiadnom prípade nie. Sexuálne otroctvo nie je zakázané islamom. Naopak, sexuálni otroci podliehajú iným zákonom, ako slobodné ženy. Slobodna žena musí byť úplné zakrytá, okrem tvarí a rúk. Ale otrokyňa môže byt vyzlečená od pása hore. Veľmi sa líši od slobodnej ženy. Slobodná žena musí mat manželskú zmluvu, otrokyňa ? nie, musí byť vykúpená len svojim mužom. Preto sa sexuálna otrokyňa líši od slobodnej ženy„.

Barbarské vykorisťovanie dievčat a mladých žien nájdeme vo viacerých kultúrach (,ktoré podľa ideológov multikulturalizmu sú nám rovné – pozn. MM) ale len islame je to božským pravom dovolené…

Robert Spencer

preklad: Mariusz Malinowski

zdroj: Kiedy gwałt jest modlitwą

He said that raping me is his prayer to God

 

3 komentáre

Napísať odpoveď pre Myskin Zrušiť odpoveď