Propaganda imigrácie vedie k spoločenskému Černobyľu

Spoločenský Černobyľ na dohľad

Z jedného českého špičkového vedeckého pracoviska prišiel e-mail, ktorý na analógii s černobyľským atómovým výbuchom varuje pred pokračujúcou slepotou vlád a elít západného sveta. Mimochodom, autori sú zástancami rozumne využívanej jadrovej energie.

Spoločenský Černobyľ na dohľad

V poslednej dobe bolo veľa napísané o tom, že vlna prisťahovalcov z Afriky predstavuje multikultúrne obohatenie, prípadne smrteľné riziko pre Európu (podľa aktuálneho uhla pohľadu, politického presvedčenia či zamestnávateľa konkrétneho pisateľa), ale dosť sa podceňuje iné riziko. Veľká časť našej spoločnosti utečencov z Afriky mierne povedané nevíta, čo má svoje racionálne dôvody, predovšetkým bezpečnostná situácia hlavne u imigrantov islamského vyznania a vyčerpanie štedrého sociálneho systému Európy ľuďmi, ktorí toto bohatstvo nevytvorili. Väčšina našej vlády sa však tvári, že týchto imigrantov celá spoločnosť víta, alebo, že nejde o zásadný bezpečnostný problém. To generuje napätie medzi veľkou časťou verejnej mienky a oficiálne prezentovanými stanoviskami, ktoré môžu vyniesť k moci nového Hitlera, ktorý ponúkne rýchle, priame a konečné riešenie tejto otázky. Hitlera, proti ktorému sú aj AB Bartoš s T. Okamura prakticky domácimi miláčikmi.

Buďme radi, že dnešní neonacisti majú v hlave rovnako pusto a prázdno ako na nej, ale na toto sa nemožno spoliehať do budúcnosti. Až sa objaví niekto (všetkého) schopný, inteligentný a charizmatický ako bol Hitler, máme problém všetci. Verejná mienka má silu atómu (v dobrom i zlom smere) a dnešná situácia má mnoho spoločného so situáciou pred haváriou v Černobyle. Tak najprv ako to bolo v Černobyľskej jadrovej elektrárni onej osudnej noci z 25. na 26. apríla 1986:

Vedenie elektrárne dostalo príkaz vykonať experiment, ktorý mal za úlohu zistiť, či pri výpadku jadrového reaktora zotrvačnosť turbíny je schopná ešte aspoň 40 sekúnd napájať havarijné chladenie, čo by bolo dôležité pre riešenie prípadnej havarijnej situácie. Kvôli tomu bolo potrebné znížiť výkon reaktora. Reaktor tohto typu (bol grafitový, nie vodný ako v Temelíne) je veľmi nestabilný, ak beží pri malom výkone a preto bolo v pláne znížiť výkon iba v povolenom rozmedzí. Aj tak bolo však potrebné vypnúť niektoré bezpečnostné opatrenia. Experiment však medzitým nabral meškanie a došlo dvakrát k striedaniu smeny. Ďalší priebeh experimentu bol poznačený niekoľkými faktormi, ktoré vo vzájomnej kombinácii spôsobili katastrofu:

Vzhľadom k blížiacim sa sviatkom bolo potrebné splniť plán produkcie energie pre továrne a zároveň podľa príkazu dokončiť experiment (počas ktorého reaktor nedodával do siete plný výkon), ďalšie smeny neboli na experiment dostatočne pripravené a (nepochybne veľmi inteligentný, ale arogantný a sebaistý) vedúci poslednej smeny Anatolij Djatlov si neobmedzene veril, že napriek porušeniu predpisov, odstaveniu havarijných ochrán reaktora a prevádzkovaniu reaktora v nestabilnom stave, ktoré nariadil, sa nič nestane. Nariadil preto poslušným a o miesto sa obávajúcim kolegom (namiesto logického bezpečného odstavenia reaktora, ktoré v tú chvíľu stále ešte šlo vykonať) opäť zvýšiť výkon reaktora. Tým sa v spodnej časti reaktora vytvorila prehriata zóna, do ktorej už nešli zastrčiť regulačné tyče umožňujúce reaktor odstaviť, čo ale obsluha nedomyslela. Keď tesne pred haváriou smena zistila, že skutočne má problém, bol vydaný príkaz odstaviť reaktor regulačnými tyčami. A práve pokus o ich zasunutie a tým odstavenie reaktora definitívne odpálil prudké zvýšenie výkonu a výbuch reaktora. A odletelo veko reaktora, do tej doby dobre tienená radiácie sa dostala von a vzplanula modrastá žiara … Príznačné je, že až do výbuchu si nikto zo smeny nepripúšťal, že až taký malér skutočne môže nastať. Pochopiteľne, potom už bolo neskoro.

A čo dnešná situácia? Do Európy sa valí príval afrických utečencov, čo vytvára nevôľu u jej obyvateľov cítiacich sa nimi ohrození. Pravdoláskarsky uvažujúca vládna frakcia (reflektujúce smernice Bruselu a plniaca ich zväzácky na 150 a viac percent) prezentuje otvorenosť našej spoločnosti voči ich prijímaniu a štedrému financovaniu z našich zdrojov. Zároveň zatiaľ zvyčajne skryto potláča ventiláciu protinázorov reprezentujúcich nespokojnú časť obyvateľov na nebezpečne nízku úroveň, kedy sú takto vypínané ozdravujúce ne-neonacistické bezpečnostné okruhy spoločnosti (ako sú napríklad aktivity pána docenta Martina Konvičky a ďalšie) a tlak v spoločenskom reaktore rastie. A tam sme teraz.

Potom príde nepochybne veľmi inteligentný, ale arogantní a sebaistý nový Hitler, ktorý ponúkne rýchle, priame a konečné riešenie tejto otázky. Hitler skvele ovládajúci technológiu moci … A začne presadzovať opätovné odstránenie regulácií ne-pravdoláskarských názorov, ale v novej, zhubnej neonacistickej podobe. Tým sa vo spodine spoločnosti vytvorí prehriata zóna, ktoré už neprijme regulačné odstavenie nového Vodcu. Až si toho vláda (nepochybne medzitým vďaka voľbám dosť obmenená a v mene politickej korektnosti úplne nepripravená na blížiacu sa katastrofu) všimne, dá príkaz na odstavenie nového Hitlera silou.

A práve pokus o jeho odstavenie definitívne odpáli prudké zvýšenie teploty a výbuch reaktora. Až odletí veko reaktora, do tej doby efektívne tienené nápady na konečné riešenie sa dostanú von a vzplanie hnedá žiara …

Príznačné je, že až do výbuchu si nikto z vládnucich štruktúr nepripustí, že až taký malér skutočne môže nastať. Pochopiteľne už potom bude neskoro.

 

4 komentáre

  • Karol Revicky

    Preco mame pomahat ludom ktory nicia zariadenia,ubytovacie,ktory nicia ,parky nevedia sa prisposobit situacii,nevedia pochopit ze ich je vela zrazu,a chcu len brat brat,este sa vyhrazaju krestanom!

  • Pingback: Anonymous Slovensko UK &raquo Propaganda imigrácie vedie k spoločenskému Černobyľu

  • Lea Vojtekova to napisala krasne

    Naše civilizace stojí na křesťanských principech. My musíme pomáhat všem, je to naše povinnost.

    To je sice pravda (někdo by možná nesouhlasil, ale o původu evropských principů se teď přít nechci), avšak pomáhat není povinnost. Pomoc by měla stát na stejných principech jako solidarita, tudíž by měla být dobrovolná. Kromě toho křesťanství se velice často zneužívá. Když se to hodí, tak se tady někteří ohání křesťanskými principy a zároveň ti samí lidé podporují gay pride nebo adopci dětí homosexuálními páry.

    Tento argument je nesmyslný i v jiné věci. Lidé, kteří říkají, že musíme pomáhat všem, neuznávají tzv. okruhy závazků. Co to je? Okruhy závazků znamenají, že člověku je nejbližší rodina, po ní krajané, a až pak lidstvo jako celek. Představte si, že ležíte nad propastí a na jedné ruce vám visí někdo z rodiny, na druhé ruce zas váš známý. Máte sílu zachránit jenom jednoho. Kdo to bude? Předpokládám, že zachráníte rodinného příslušníka.

    A teď si představte, že vám takto visí na jedné ruce váš krajan a na druhé ruce pak nějaký cizí člověk z opačného koutu světa. Koho zachráníte? Předpokládám, že většina lidí by zachránila svého krajana.

    http://vojtekova.blog.idnes.cz/c/462409/argumentacni-manual-proti-povinnemu-prerozdelovani-uprchliku.html

Pridaj komentár