Za akých okolnosti môže byť vrah ideálom študenta filozofie?

Kinana ibn al-Rabi‘ ibn Abu al-Huqayq bol vodcom židov z Khaybar. Istý, vtedy ešte lokálny zbojník sa ho opýtal, kde je židovsky poklad. Kinana odpovedal, že nevie. Vtedy lokálny zbojník prikázal svojim ľuďom aby rozpálili oheň na jeho hrudi a nechali ho horieť tak dlho, až kým nepovie kde ukryl poklad. Kinana nič nepovedal a keď už bol ledva živý, zbojník ho sťal. Kinana nevedel, alebo nechcel povedať, kde je poklad. To sa už nedozvieme.

Kinana ibn al Rabi mučený a zabitý prorokom Mohamedom a moslimami

Kinana ibn al Rabi mučený a zabitý prorokom Mohamedom a moslimami

Hneď na to, v ten istý deň, si zbojník zobral ženu Kinana, Safíu – vtedy už vdovu – za svoju ženu, už jedenastu v poradí.

Táto historka je pravdivá  a nie je to jediná krvilačná historka, ktorej autorom je náš zbojník. Dejiny jeho zbojníctva ležia ako  ťažké bremeno na životoch 1,5 miliardy ľudí a „ako zdochlina otravujú životy“ všetkým ostatným na zemi, ako by to povedal Kemal Ataturk.

Meno tohto zbojníka je Mohamed.

Tento príbeh, ako aj množstvo iných, je zaznamenaný v hadisoh, ktoré detailne, niekedy až do rozporuplných  tvrdení, popisujú život proroka Mohameda  (mier s ním). Z obrazov, aké uchovávajú hadisy, sa vynára historická postava muža, ktorý mal množstvo komplexov. Nešťastník, ktorý seba samého bral smrteľne vážne, bez zmyslu pre humor. Trpiaci obsedantnou poruchou závislosti na drobných rituáloch typu – koľko krát si pri umývaní prepláchnuť nos. Účelovo prekrúcajúci vlastne učenie, neustále vychvaľujúci sám seba, neznášajúci žiadnu kritiku a vyžívajúci sa v bizarných sadistických krutostiach ako tá, ktorá je opísaná vyššie., Možno bol škaredý (zákaz napodobňovania), trpel epilepsiou, ktorej ataky mu dali zámienku toho, že ho navštevuje boží posol Archanjel Gabriel.

Prorok Mohamed a moslimovia masakrujú Židov kmeňn Banu Kurajza

Prorok Mohamed a moslimovia masakrujú Židov kmeňn Banu Kurajza

Muža, ktorý síce najpravdepodobnejšie vlastnoručne nikoho nezavraždil, ale najímal si nájomných vrahov aby dal umlčať tých, ktorí ho urazili.  Alebo –  a tu už mame závažnejší dôvod – nesúhlasia z jeho názormi a jeho „učením“. Neľútostne vyvraždil mužov plemena Banu kurajza a ich ženy a deti vzal do otroctva. Dal základy Ríše, ktorá odviedla z Afriky porovnateľné množstvo otrokov ako bieli kolonizátori, dobyla severnú Afriku, blízky a ďaleký vychoď.

Jeho učenie vytvorilo ideálne podmienky ako zakonzervovať barbarské plemenné zvyky, ktoré sa preniesli v ohromujúcej intenzite vďaka islamu do súčasnosti. Napríklad ženská obriezka alebo otroctvo.

Táto postava nie je ničím výnimočným, čím by mohla byť hodná nasledovania. Tak, ako ničím výnimočným pre duchovné nasledovanie nie je Nero či Caligula. Avšak tento človek, za ktorého menom každý moslim vysloví alebo napíše „Mier s ním“ je vzorom pre vyznávačov islamu. Prečo?

Opäť príloha Hospodárskych Novín zo dňa 5.-7. septembra 2014, strana 14, článok – Islamská cesta je tá pravá. Aj pre Slováka. Slovenský študent, ktorý si praje zostať v anonymite, rozprava svoj príbeh.

Už ako osemročného chlapca ho fascinoval islam. Filmy, knihy a exotika ho nepriťahovali. Skôr ho oslovil dobrodružno-mužný pátos prítomný v islamskej kultúre.  Mužný pátos – áno vedenie neľútostných vojen, zotročovanie, ktoré  trvá už 1400 rokov má v sebe niečo z pátosu a pri tom je tak ospravedlniteľné. To predsa nekonajú bieli potomkovia križiakov a kolonizátorov, ale ľudia tmavšej pleti, ktorých už z princípu žiaden Európan nemôže podozrievať z nekalých úmyslov.

Vlažný, takmer nepraktizujúci katolík. S tak trochu pohŕdavým vzťahom k cirkvi“ ako seba opisuje v čase, keď bol  „typickým predstaviteľom takzvanej duchovej neurčitosti“ navštívil Kuvajt. „V tom čase som prežíval istú duchovnú prázdnotu a zároveň som sa ocitol v niekoľkých zložitých, hraničných situáciách. A zistil som, že islam dokáže pomôcť“ vysvetľuje svoje duchovné rozpoloženie pre HN študent.

Nebudem skúmať – a ani to nie je podstatné – čo bolo príčinou pohŕdavého vzťahu k cirkvi. Dôležité je to, že pohŕdavý vzťah k cirkvi hodil tieň na kresťanskú vieru, ktorú konvertita na islam stratil. V islame nie je cirkev, existujú  rôzne šariátne školy, smery atd. Žiaden z tých smerov, až na Ahmadijja, sa nezriekol násilia voči nemuslimom. Každá z týchto škôl svojim spôsobom schvaľuje učenie proroka Mohameda. Ale to konvertitu neodradzuje. Skôr katolícka cirkev si v očiach konvertitu zaslúži pohŕdanie.

Na otázku ako mu islam dokázal pomôcť odpovedá „Cítil som väčšiu silu, zlepšenie rôznych schopností. Dalo by sa povedať, že som cítil isté POŽEHNANIE (sic!!!)“

A teraz sa dozvieme, v čom tá pomoc islamu spočívala: „Jeden z dôvodov je, že islam je REALISTICKEJŠÍ, pragmatickejší a väčšmi ľudom zjednodušuje život. Kresťanstvo, na rozdiel od islamu, neobsahuje kódex, ktorý by upravoval jednotlivé oblasti života. Uvediem príklad: v Koráne – aj Biblii – sa píše o tom, že sa treba modliť. No súčasťou islamu sú hadisy, ktoré presne určujú, čo treba pri modlitbe odriekať, ako sa treba klaňať.

Prvou vecou, ktorú si všimol opisovaný konvertita je poriadok. Netreba veľa hovoriť. Chlap, ktorý sám chce byt autorita – aj keď na to nemá, prirodzenie trpí vo svete kde autority prestali existovať. Nič nie je isté, neisté sú vzťahy aj v rodinách a čo hovoriť o usporiadaní a stabilite spoločnosti?

Ale aj tá najväčšia autorita svoju potrebu podriadenia sa rieši tým, že je otrokom Allaha. A slúži jeho veci islamu. A nikto vám toľko nedá, koľko Vám islam nasľubuje.

Islam je založený na technikách, ktoré prepájajú duchovno s telesnom a pokiaľ ich dodržiavate, tak cítite, ako sa vám zlepšujú rôzne schopnosti“.

No a na koniec – stali ste sa niekým výnimočným a možno aj trochu obávaným. Keby ste sa stali buddhistom, alebo jehovistom, tak sa vás nikto báť nebude.

Islam sa dá študovať cely život, ako Grécka filozofia. Väčšina moslimov nemá o väčšine vecí v islame ani šajnu.“ Toto je typické vyjadrenie asi každého európskeho konvertitu. Predstavte si, že ľudia, ktorí žijú islam niekoľko pokolení, nemajú o islame šajnu. Ale v Európe nachádzame množstvo kutilov, ktorí o tom islame šajn majú.

Som zvedavý koľko ľudí po prečítaní denníkov Goebellsa, Himmlera, alebo Hitlerových milostných listov vyhlási, že „väčšina nacistov nemala šajnu o nacizme?“ Predsa aj oni milovali svoje rodiny boli plní lásky k svojim blízkym.

[sociallocker][/sociallocker]

Čo treba študovať na islame keď vieme, že 81% Mohamedovho životopisu je vojna? Posledné roky každých 6 týždňov viedol nejakú bitku  a 93 krát sám seba spomína v koráne ako toho najčestnejšieho muža islamu.

Postavenie žien v Koráne

Postavenie žien v Koráne

Pri nadväzovaní vzťahov nehovorím ako prvé, že som moslim. Lepšie, nech to vyplynie z kontextu veci, nie je dobré na to nejako programovo poukazovať“. To je oveľa rozumnejšie, ako na prvom rande povedať dievčaťu, že „každý deň čítam knihu kde 71% vyjadrení  o ženách je pre ne ponižujúce (korán)? Alebo jej povedať, że „môj prorok“ muž, ktorého nasledujem v 89 % svojho správania sa k ženám správal pohŕdavo až pre ne nebezpečne (hadisy)“.

Postavenie žien v hadísoch

Postavenie žien v hadísoch

Že „v okamihu keď sa moje deti dožijú 7 rokov, moja žena stratí pravo ich vychovávať“. Že korán i sunna dávajú mužovi nad ženou absolútnu moc. Že ju môže trestať už len na základe chabého podozrenia, alebo pocitu ohrozenia. Môže je islamsky drezúrovať, zatvárať doma, depersonalizovať odevom. A ona si nesmie sťažovať a on ju nakoniec môže ľahko odhodiť, keď sa mu znudí. Všetko v súlade s islamským zákonom šaria. A bude dediť len polovicu z toho, čo muž.

Podľa islamu by som nemal mať ateistku. Židovku, alebo kresťanku by som však toleroval.“ Ako tolerovať židovku, keď korán má viac antižidovských vyjadrení ako Mein kampf?

Protižidovské vyjadrenia v islamskej Trilógii

Protižidovské vyjadrenia v islamskej Trilógii

 

No tie dámy nebudú dediť vôbec.

Ale aj v islame platí – čo nie je zakázané, to je dovolené. Každý si v tom dokáže nájsť to svoje.

A toto je najväčšie preklatie, aké islam priniesol ľudstvu. V islame neexistuje absolútne jednoznačné pomenovanie veci zlých a dobrých. Nenájdeme tam kresťanské – nezabíjaj. Pokiaľ sa moslim nedočíta, že korán mu niečo zakazuje, zbytočne mu budete vysvetľovať, že sa to nesmie. Univerzálna morálka, taká akú ju v Európe poznáme, v islame neplatí, ale vždy platí to, čo je pre islam lepšie.

Preto je islam v prudkom rozpore s našou európskou civilizáciou.

Mariusz Malinowski

8 komentárov

  • Pingback: Slováci sa nás boja, lebo nás nepoznajú | MEDZIČAS

  • No veru kritizujte islam, koľko sa len dá, zakiaľ je to ešte možné.

    V Belgicku alebo Holandsku to už možné nie je, tam je už musulmanov príliž veľa a každý kritik islamu sa bojí kritizovať islam bez servítky na ústa alebo aj zo servítkou. Kto by kritizoval, toho by tam moslimovia zabili.

  • prave Váš článok je jeden z hlavných dôvodov, pre ktorý je nielen nútená, ale akákoľvek imigrácia moslimských bratov na Slovensko nežiaduca. pretože v pripade imigracie niekoľkych tisic taykchto bratov by ste už taký článok napísať nemohol…teda mohol, ale naši bratia a noví susedia by Vám k tomu povedali svoje. a veru nepovedali by to slovne 🙂

  • Zvláštne ako sa zahusťuje situácia. Jednoznačne to smeruje k otvorenému konfliktu Európy s moslimským svetom. Niekto tu robí sociologický experiment. Najprv destabilizácia Lýbie, Sýrie, Iraku. Potom ISIL hromadnými popravami dá ľudí do pohybu. Do EU sú dovážaní tak, že ich nakladajú už pri africkom pobreží, len aby ich bolo čo najviac. No a teraz tu petície, protesty a hromada článkov o zvrátenosti islamu aby sa vybičovali vášne aj v Európe. Takéto veci sa nikdy nedejú samé od seba. Možno je pán Malinowski len ďalšie ozubené koliesko v hodinách a tiež len nevedomky pracuje pre toho, kto vie viac.

    • mne to príde ako normálny fyzikálny jav akcie – reakcie. pokiaľ nie je bezprostredný dôvod zaoberať sa islamom, tak sa nim väčšina ludí nezaoberá. presne ako pred par rokmi sa geopolitikou zaoberal v krčmách málokto. dnes (po začatí ukrajinskej krízy) je geopolitickým analytikom prakticky každý. minule som počul pekný rozhovor s jedným lekárom (žiaľ už si nespomínam na meno), ktorý pôsobí v tých najpostihnutejších krajinách, a bol aj na frontovej linii v severnom iraku. hovoril ako „bojovnici“ islamskeho štátu pri útoku na dedinu hnali pred sebou civilistov vrátane detí z práve dobytej dediny a obrancovia nechceli používať ťažké zbrane lebo by pozabíjali susedov, bratrancov…povedal že islamistov nepovažuje za ludí, pretože tým by dehonestoval tento druh, ale za diablove dielo…tak sa netreba čudovať že možnosť príchodu diabla na Slovensko vie rozpútať vášnivé reakcie 🙂

    • Nie ste sám, kto má podobné myšlienky. Tie absurdity, ktoré sa v súvislosti s imigráciou dejú, by neboli možné v normálnej spoločnosti. Potom sú len dve možnosti. Buď sa celá spoločnosť zbláznila, alebo ide o perfídny a dlhodobý plán

    • Ty nie si lokos, ale kokos

Napísať odpoveď pre lokos Zrušiť odpoveď