Islam v Západnej Európe už prakticky vyhral, my máme ešte šancu

Pozrite si toto video

máte dojem, že na Slovensku chceme dosiahnuť podobný stav?

4 komentáre

  • skúsim to znova prirovnať k OS /operačným systémom/, keďže ako čítam …. EU je kopa nablblých polemikov – niečo ako namúdralé pindy chlapov za stolom okolo fotbalového zápasu v krčme riešiac nekopnutú penaltu. Nečudujem sa, že sa OS Islam tak v EU darí. OS EU je ako Windows – upgraduje sa síce každým rokom, ale nejak pozabúda na defender zložku….?! Meníme a detailujeme design, flashujeme ako o zlom krky… a to všetko znáročňuje aj hardware zložky. Tak krehkú ale hlavne nádhernú vec sme vytvorili, že ju pri dnešnom rýchlom vyvoji človeka nápadom zhodí o takých 10 rokov aj žiak základnej školy…. Čo základnej školy ?!!!, veď vlastne teraz sa dospelí správajú a rozmýšľajú ako deti základnej školy, len s tým rozdielom, že si to nechcú priznať kôli egu svojho veku a Tu je problém … !!!
    Koľko ľudí v EU z desiatich dnes stíha čítať titulky k filmu ? Hm….? Slovensko ani nejdem opomenúť radšej – výsledky školákov v celoeurópskom zastúpení ukázali budúcu úroveň tohoto národa a úroveň tých, ktorí ich to učia. Príde diktátor a až potom sa začnú ľudia škrabať vo vlasoch – a to im aj ostane, pretože nemajú na to uskutočniť rozhodnutie k zmene.
    Na pánskéééééé….!!!! Na pánskéééééé….!!!! Nech sa páči pán veľkomožný, udrite si …. !!! Tie scény z „Pacha, Hybského zbojníka“ som mal po cestách svetom snáď tisíc krát pred očami vzhliadajúc na reakcie kolegov zo slovenska. Udrite si pán veľkomožný aj za 5 korún !!! doplňam. Čím to je ? Pýtal som sa za každým, kým oni sa nechali zapredať bolesťou otroctvu za 5 korún a ostali tam aby doma mohli ľudí nazývať ovcami, ja som sa vrátil domov. Je tu čo opravovať !!! Nepatríme do EU, na to nemáme dušičky, aby sme mohli kolonizovať alebo parazitovať na druhom štáte. My sme takí dobrí ľudia – najpv niekoho dobijeme, a potom za neho plačeme, citujem z jedného Jakubiskovho zakázaného filmu… 🙂 Aléééé….. za tie dlhánske časy histórie Slovenska, keď nás permanentne niekto „obrábal“ sme ešte stále tu ako Slovensko s minimálne rozdielnymi hranicami, čo je zaujímavá anomália ?!! Niečím to všetko aj napriek dvojkrížu na pleciach dokážeme odniesť, takže je dosť možné, že „frndžalicou“ nebudeme páliť len hrady, zámky, kaštiele ale aj nové mešity a minarety na Slovensku…to som myslel metaforicky, ak by sa tu zastavil nejaký „uhundranec“ ? 🙂

  • https://www.postoj.sk/20119/mame-zodpovednost-kritizovat-islam

    V médiách a medzi politickými elitami sa objavila fráza, že kritika islamu (či dokonca radikálneho islamu) poslúži len tomu, že umiernených moslimov zaženie do radikálneho tábora.

    Tento argument treba spochybniť, lebo by to pokojne mohlo byť i tak, že absencia kritiky viedla k znovuzrodeniu militantného islamu. Západné vlády, médiá či akademické obce majú ďaleko od toho, že by boli kritické voči islamu, naopak, veľmi urputne tvrdia, že všetky zverstvá spáchané v mene islamu nemajú s islamom nič spoločné. Západné médiá zaviedli rigidný systém autocenzúry, ktorý im bráni pripustiť, že tieto zverstvá v skutočnosti v mene islamu spáchané boli.

    V prípade Európy neobstojí tvrdenie, že kritika islamu vytvorí armádu radikálov. Kritika islamu v mnohých častiach Európy je a už dlho bola v podstate zločinom. Len málokto sa v Európe odvážil kritizovať islam, no radikáli prišli i tak. Šírenie islamizácie a radikalizácie Francúzskom, Nemeckom, Belgickom, Holandskom a Švédskom umožnilo viac než čokoľvek iné mlčanie.

    Prakticky nikto nehovoril o no-go zónach, súdoch riadiacich sa právom šaría, polygamii a nútených manželstvách, odmietnutí integrácie, vlnách zločinov a epidémii znásilnení. Teraz, keď konečne mnohí začínajú hovoriť, je už možno neskoro, aby sa vyhlo kapitulácii (ktorá je pravdepodobným osudom Švédska) či krvavému konfliktu (pravdepodobnejšie vo Francúzsku).

    Samotný argument, že kritika islamu zaženie umiernených do radikálneho tábora, naznačuje, že kritika je potrebná. Ak má islamské náboženstvo naozaj takúto citlivú spúšť, že by jeho stúpencov mohla radikalizovať i najmenšia urážka, potom je so samotným týmto náboženstvom čosi zásadné v neporiadku. Neobávame sa, že kritika katolicizmu rozhnevá davy katolíkov, ktorí začnú vyčíňať po uliciach. Nebojíme sa, že jedno nesprávne slovo spôsobí, že sa mladý južný baptista opáše výbušninami.

    Islam si žiada kritiku. Vzhľadom na jeho krvavú minulosť a prítomnosť by bolo vrcholne nezodpovedné nepodrobiť ho starostlivej analýze a kritike. Cieľom takejto kritiky by nebolo odcudziť moslimov (aj keď niektorí nevyhnutne odcudzení budú), ale varovať pravdepodobné obete džihádu.

    Človek sa nedokáže úplne odosobniť od svojich presvedčení, a tak berieme kritiku svojho náboženstva osobne. To je dobrý dôvod prezentovať túto kritiku čo najtaktnejšie. No nie je to dôvod nekritizovať vôbec.

    Ak nie je možné kritizovať sústavu presvedčení, lebo by to zranilo city ľudí, ktorí sa k nej hlásia, potom bola mylná aj naša kritika nacizmu, komunizmu a japonského imperializmu. Zvyčajne sa zdržiavame kritiky iných náboženstiev. Tento prístup podľa hesla „ži a nechaj žiť“ je vo všeobecnosti rozumný, no keď toto druhé náboženstvo zaujme stanovisko, že človek musí buď konvertovať, podrobiť sa, alebo zomrieť, potom „ži a nechaj žiť“ neprichádza do úvahy. Toto je naša situácia, v ktorej sa nachádzame v súvislosti s islamom. A je samovraždou tváriť sa, že je to inak.

  • V Severnej Afrike sú dodnes.

  • Španielsko okupovali skoro 800 rokov a museli sa odtiaľ pratať preč. Rozdiel je ale v tom, že vtedy neboli vítači a slniečkári a za zradu každý dostal to, čo si zaslúžil..

Pridaj komentár