Súvis sankcií s nemeckými problémami. Komentár Petra Králika.

graf investicie

(MCZ/DWN) Ruský automobilový priemysel zažíva optimizmus, kým v auguste predaje áut klesli skoro o 33% v septembri to bolo už len o 8%. Opatrenia ruskej vlády bolestivo zasahujú nemeckú produkciu.

Rusi rafinovane zvýhodnili recyklačným programom domácu výrobu z čoho profituje najmä AvtoVaz ktorý vlastní Renault. Dopad to má na importované značky, po ktorých sú objednávky nulové tam hľadajte zdroj prepadu nemeckého priemyslu….

Čísla jednoducho nepustia.

U poctivého novinára by som čakal, že si sadne a pôjde po faktoch. Vyhľadá si strojársku a elektrotechnickú produkciu Nemecka od apríla po september. Pozrie si čísla ktoré stáli na exporte do Ruska. Porovná medzi mesačné poklesy, pozrie opatrenia ktoré urobila Medvedevová vláda. Od úprav rôznych cieľ, po stimulovanie domácej produkcie až po substitúciu ázijskými firmami. Všetky údaje sú zistiteľné a voľne dostupné.

Len to má jeden háčik, žiadny novinár na Slovensku to nespraví. My tu totiž nemáme novinárov, my máme ideologických sračkometov žijúcich vo svojom matrixe. Možno je to ešte horšie a máme len zamestnancov propagandy – tak trochu mi pripadajú ako socialistické aranžérky výkladov, ktoré bežali pri každom výročí VOSR robiť výklady na červeno….

Fakty? Výroba nemeckých automobiliek sa prepadla o 25,4% v septembri. Tie ťahali priemyselnú produkciu smerom nadol!! Opatrenie Medvedevovej vlády – vylúčenie importovaných značiek z ruského verejného obstarávania a zavedenie recyklačného programu pre domácu automobilovú produkciu, zrazili nemecký automobilový priemysel o 1/4.

To však nik nenapíše, nemôže, ideológia a nenávisť voči Rusku predsa nepustí

http://www.kommersant.ru/doc/2584999
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2014/10/07/analysten-nervoes-russland-sanktionen-versetzen-deutscher-wirtschaft-tiefschlag/

Pridaj komentár