Pre všetkých slniečkárov

V článku na Medzičase sme spomenuli, že „mlčiaca väčšina je zanedbateľná„. To je presne ten problém, ktorý pravdoláskari akosi ignorujú a nechcú o ňom ani náhodou počuť. Stále počujeme mantru, že väčšina je predsa mierumilovná.
Pozrite si jedno úžasné video na túto tému
http://medzicas.sk/islamska-imigracia-ako-priznak-totality-bruselu/
Zdroj:
http://medzicas.sk/islamska-imigracia-ako-priznak-totality-bruselu/
Slnieckari maju pravdu
My totiz mame podla medzinarodneho prava povinnost prijat imigrantov vsetkych ktori si to len zelaju (alebo ze by to bol len falosny vyklad?)
citaj viac:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/12/08/islamsti-migranti-maji-podle-platneho-mezinarodniho-smluvniho-dokumentu-plne-pravo-sem-jit-a-mi-podle-tehoz-mame-povinnost-je-prijmout-a-starat-se-o-ne/#more-943091
celkom dobry clanok na temu konspiracne teorie (Smatana, Fararik a dalsi)
http://pospisil.blog.sme.sk/c/392021/vzdelavanie-podla-cloveka-v-ohrozeni.html?ref=tit
No a toto sú presne tie otázky, ktoré by si žiaci zrejme nemali klásť. Mohli by totiž prísť k záverom, ktoré sa nehodia do predstavy tým, ktorí sa snažia týmto spôsobom ovplyvniť názory ľudí už do školských lavíc.
U koľkých z nich je podľa vás možné dospieť k podozreniu, že nie sú cielené na vzdelávanie (získanie informácii), ale na propagandu (ovplyvnenie názoru)? Ktorých je podľa vás medzi nimi viac?
Snahy o zmenu existujúceho modelu vzdelávania sú často podkladané argumentom, že konkrétne fakty nemá zmysel sa učiť. Že podstatná je schopnosť fakty kriticky spracovávať. S tým samozrejme súhlasím. Akurát sa obávam, že cieľom zmien (a to aj prebiehajúcich) nie je nahradenie encyklopedických vedomostí kritickým myslením, ale sofistikovaným posúvaním názoru mladých ľudí tým „správnym“ smerom